Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk te informeren over ons bedrijf, onze producten en onze diensten. Wij wijzen u erop dat ons merk niet actief is op het vlak van sponsoring.

Hoe kunt u ons bereiken bij opmerkingen, suggesties, vragen,…?

Ga naar het contactformulier

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over het product?

Stuur dan de verpakking met een deel van de inhoud naar onderstaand adres en vermeld in een brief waarom u niet tevreden bent. Vermeld hierbij uw contactgegevens en waar en wanneer u het product gekocht heeft. Een postzegel is niet nodig.

De betreffende verpakking met een deel van de inhoud kunt u sturen naar:
Consumentenservice
Antwoordnummer 2460
3600VB MAARSSEN

Of via ons contactformulier (bewaar het product tot u van ons gehoord heeft)

Als u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze Consumenten Service via ons gratis telefoonnummer 0800-7377426 (Op werkdagen van 09:00 tot 16:00 uur).